BIST 100
14.539,61 -1,29%
DOLAR
46,4977 0,05%
EURO
52,8585 -0,11%
GRAM ALTIN
6.112,26 -0,50%
FAİZ
41,13 0,00%
GÜMÜŞ GRAM
92,73 0,77%
BITCOIN
62.698,00 0,49%
GBP/TRY
61,3573 -0,08%
EUR/USD
1,1363 -0,17%
BRENT
76,32 -0,99%
ÇEYREK ALTIN
9.993,55 -0,50%
28 Nisan 2026 - 08:22 Katil toruna rekor ceza
25 Nisan 2026 - 06:22 Katil toruna rekor ceza
20 Ağustos 2023 - 08:18 HÜSEYİN ÖZDİLEK EMEKLİ OLDU
Bursa Açık
Bursa hava durumu
25 °

Meksika’da eylem yapan temizlik işçileri, belediye binasını çöple doldurdu

Meksika’da eylem yapan temizlik işçileri, belediye binasını çöple doldurdu

Meksika’nın Oaxaca eyaletinin başkenti Oaxaca de Juarez'de temizlik işçileri, belediye binasının içini ve dışını çöple doldurarak, belediye çevresindeki yolları da çöp kamyonlarıyla trafiğe kapattı.

Temizlik işçilerinin bağlı olduğu özel çöp toplama şirketleri yaptıkları ortak açıklamada, yetkililerin topladıkları çöpleri belediye çöplüğüne atmalarını yasaklaması üzerine protesto kararı aldıklarını bildirdi.

“YER KALMADIĞI İÇİN ÇÖPLERİ BELEDİYE BİNASINA ATTIK”Temizlik işçileri, topladıkları çöpleri atacak yerleri kalmadığı için belediye binasına attıklarını ifade ederek, sorunla ilgili yetkililerle diyalog kurmayı istediklerini ve yetkililerden cevap gelmedikçe de belediye binasının çevresindeki ablukanın devam edeceğini aktardı.

Oaxaca de Juarez Belediyesi ise olayla ilgili yaptığı açıklamada, yönetimin protesto yapan temizlik işçilerinin taleplerini karşılayacak durumda olmadığını belirterek, yapılan eylemlerin halk sağlığını tehdit etmesi durumunda kanunlar çerçevesinde müdahale edileceğini bildirdi.

YORUM YAP

Yorum yapabilmek için kuralları kabul etmelisiniz.
Yeni bir yorum göndermek için 60 saniye beklemelisiniz.

Henüz bu içeriğe yorum yapılmamış.
İlk yorum yapan olmak ister misiniz?